Sider

søndag den 30. december 2012

Cover, cover og flere cover...

Har lige fået lavet lidt flere cover både til iPhone og iPad. Det bliver nok det sidste kreative jeg får lavet i år.... I ønskes alle et rigtigt godt nytår.

Cover til iPad

Så fik jeg lavet et cover til ipad'en, så vi både kan have ipad'en og ledningen samlet et sted når vi skal ud af huset.



lørdag den 29. december 2012

Nøglesnor...

Det er så hyggelig med ferie, jeg får lavet så meget kreativ som der ellers ikke er tid til. Igår blev det til nogle nøglesnore med forskellige farvet knapper.

fredag den 28. december 2012

Flettede tasker...

I foråret fik jeg lært at flette små tasker og punge af en meget tålmodig veninde. Nu er jeg gået et skridt videre, nu skal jeg have lært at lave de store tasker, og bunden driller så er det jo godt at jeg ved hvor jeg skal hente hjælp ( mange tak for hjælpen søde, bunden er blevet så fin)





torsdag den 27. december 2012

Toilettaske....

Så blev der lidt tid ved symaskinen igen, efter lang tid med masser af julestress. Jeg fik syet en toilettaske, kender nemlig en der snart har fødselsdag og synes lige hun skulle have en lille pakke. ( håber ikke hun læser dette indlæg )



søndag den 23. december 2012

Årets juletræ

Så fik vi pyntet vores juletræ, det var Thea og Gustav der var så dygtige. Så nu er vi klar til en dejlig jul.

Rigtig glædelig jul til jer alle.



Hæklet flag...

Jeg kan ikke hækle MEN efter at jeg har set de mange fine ting i får lavet, har jeg bestemt mig for at prøve, og det er blevet til 2 flag mangler bare lige at få lavet det hvide.


søndag den 9. december 2012

Hvem vil bytte med mig.....

Jeg er med i en blogleg som jeg før har skrevet om, men jeg mangler stadig nogle at bytte med........ Kunne i ikke have lyst til at være med.


          
Synes det bliver spændende at lave et tæppe som man ikke helt selv bestemmer farverne på.

Julemarked

Vi var en tur på Christiania til julemarked, det var så hyggelig der ude. Jeg fik mig købe et par julestager ( synes de er så fantastiske ) og en Rudolf .



Juletur

Onsdag blev bilen pakket med masser af varmt tøj og hele familien. Tur gik til storbyen København, vi skulle se Tivoli julepyntet. Det var rigtig smukt at gå i Tivoli og se alle de mange lys.